MENOY
Your Cart

Επιστροφές προιόντων & αλλαγές

Στόχος του SHOPBRAND.GR είναι οι ικανοποιημένοι πελάτες.


Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η επιστροφή γίνεται με χρέωση πελάτη εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της υπαναχώρησης (το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα).  Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή,  θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό  του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά (η επιστροφή χρημάτων γίνεται αποκλειστικά μέσω του συστήματος web banking της Alpha Bank).  Σε περίπτωση που ο λογαριασμός του πελάτη ανήκει σε διαφορετική τράπεζα τα έξοδα μεταφοράς χρημάτων Επιμερίζονται (SHA).


  • Συγκεκριμένα, ο πελάτης πρέπει να συμπληρώσει το δελτίο επιστροφής που βρίσκεται μαζί με την απόδειξη που θα παραλάβει ή να επικοινωνήσει με το SHOPBRAND.GR τηλεφωνικώς ή και να στείλει e-mail
  • Επίσης η διαδικασία επιστροφής γίνεται και ηλεκτρονικά, συμπληρώνοντας την φόρμα που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας, στην Ενότητα Εξυπηρέτηση Πελατών > μέσα απο την κεντρική σελίδα του Λογαριασμού του εάν πρόκειται για Εγγεγραμμένο πελάτη.


Η διεύθυνση για όλες τις επιστροφές είναι :

SHOPBRAND.GR

ΠΑΝΑΓΗ ΤΣΑΛΔΑΡΙ 21

ΣΕΡΡΕΣ TK 62100

ΤΗΛ. 23210 55226


Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κλπ). Ο χρήστης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό.


Σε περίπτωση που ο πελάτης επιστρέφει ένα προϊόν, το οποίο δεν το επιθυμεί, με χρέωση της εταιρείας και όχι δική του , τότε επιβαρύνεται το συνολικό κόστος της όλης αποστολής , δηλαδή χρέωση αποστολής + χρέωση αντικαταβολής (εάν υπάρχει) + χρέωση επιστροφής με την εκάστοτε τιμολόγηση από την συνεργαζόμενη εταιρεία κουριερ,με ελάχιστο κόστος 6 ευρώ. Το ποσό αυτό θα αφαιρεθεί από το συνολικό ποσό το οποίο θα επιστραφεί στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.


Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, το SHOPBRAND.GR υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη.


Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται στην τρέχουσα τιμή του εκάστοτε είδους κατά την ημερομηνία παραλαβής τους στο SHOPBRAND.GR από την courier. 


Τονίζουμε ότι ο πελάτης υποχρεούται να ανοίξει τη συσκευασία του προϊόντος και να ελέγξει το περιεχόμενό του, εντός 14 ημερών. Μετά το πέρας αυτού του χρονικού ορίου η εταιρεία δεν αναγνωρίζει και δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την κατάσταση του προϊόντος.


ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα εντός ενός (1) μηνός από την ημερομηνία αγοράς. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Ωστόσο, το SHOPBRAND.GR διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, το SHOPBRAND.GR θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος,η επιστροφή γίνεται μέσω Ελτα courier. Η διαδικασία ελέγχου προϊόντος ολοκληρώνεται από το τεχνικό τμήμα εντός 3-4 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής.

Tο τμήμα αλλαγών κ επιστροφών,το οποίο λειτουργεί Δεύτερα-Παρασκευή ώρα 15:00-16:00. 

Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.


ΜΑΓΙΟ
Τα μαγιό υπόκεινται στους κανόνες υγιεινής και εφόσον η συσκευασία τους ανοιχθεί, δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές.

** Σε προϊόντα προσωπικής φροντίδας που έρχονται σε άμεση επαφή με το σώμα σε ευαίσθητα σημεία όπως εσώρουχα δεν γίνονται δεκτές αλλαγές ή επιστροφές προϊόντων για λόγους υγιεινής.

This is the sticky Notification module. You can use it for any sticky messages such as cookie notices, special promotions, or any other important messages. http://www.allaboutcookies.org/